توضیحات محصول:

سری AGV Pista GP برند ایتالیایی

5 ستاره از تست ایمنی شارپ (و عنوان ایمن ترین کلاه ایمنی جهان)

مواد لایه بیرونی 100٪ فیبر کربن است

Stresa نام تجاری CD EPS است

5 دریچه ورودی هوا

https://kolahkasket.com


2 عدد دریچه هوای خروجی

دریچه های هوا فولادی

لایه داخلی میکروسنس (بالاترین حساسیت)

دفع رطوبت دولایه (تخلیه عرق)

پد داخلی ضد حساسیت قابل جدا شدن و شستشو

کیسه 3 تکه قابل تنظیم (جنس: الاستیک با تهویه بالا)

روکش های جانبی از پارچه مخصوص شالیمار برای حداکثر راحتی ساخته شده اند

دارای محافظ گردن


زیر چانه اش حجاب دارد

محافظ بینی متحرک

تیتان دو گیره D

طلاق با دید بالا (190 درجه دید افقی و 85 درجه دید عمودی)

طلاق با عملکرد میکرو گشایش

پوشش ضد خش و UV (5 میلی متر)

دارای پوشش اضافی ضد بخار (Pinlock)

وزن ≈ 1450 گرم (بسته به اندازه متغیر)

لوازم جانبی گنجانده شده است



سیستم هیدراتاسیون

کیت تنظیم پد داخلی (پد سر، پد پشتی، پدهای جانبی)

اسپلیتر حرفه ای برای مسابقات جداشدنی (160 کیلومتر / H = 0 کیلوگرم)

طلاق اضافه شد

روکش های دریچه هوا



اطلاعات در مورد برند AGV:

امروزه برند ایتالیایی AGV یکی از معروف ترین برندهای صندوق عقب در جهان است که در سال 1947 توسط آمیسانو جینو والنزا تاسیس شد و بیش از نیم قرن است که به تولید تنه های باکیفیت و درجه یک شهرت دارد. امروزه کلاه های ایمنی AGV در بین موتورسواران حرفه ای، رانندگان F1، اسکی بازان و حتی خلبانان جت پرفروش ترین ها هستند.


در سال 1967، AGV اولین درب بسته بندی کامل در بالا و جلو در جهان را تولید کرد که انقلابی در طراحی و ساخت درب های تابوت ایجاد کرد. http://motor46.ir



محصولات AGV با در نظر گرفتن ایمنی، آیرودینامیک و زیبایی ساخته شده اند. در سال 2013، کلاه ایمنی Pista GP این شرکت با دریافت پنج ستاره در تست ایمنی شارپ، عنوان ایمن ترین کلاه ایمنی جهان را به خود اختصاص داد. کلاه ایمنی سری پیستا جی پی در حال حاضر در مدل های مختلف موجود می باشد.

+ تعداد بازدید : 17483 |
نوشته شده توسط نویسنده ایران مگ در جمعه 19 اسفند 1401 و ساعت 11:52

با توجه به هزینه های بالای کفپوش مراکز تجاری و ساختمان های بزرگ، داشتن خدمات کفسابی ارزان و با کیفیت بسیار حائز اهمیت است. قبل از درخواست خدمات کفپوش، ابتدا باید اطلاعات کامل و مختصر این خدمات را بدانید. سنگفرش برای کف سنگ، سرامیک و ... انجام می شود. دلیل استفاده از این سرویس ناامیدی آن است. طبقات پله ها، ساختمان ها، پارکینگ ها، پاسیوها و ... به دلیل استفاده مداوم در طول سالیان، زیبایی و درخشندگی خود را از دست می دهند. با استفاده از این خدمات زیبایی و طراوت سنگ فرش و سنگ و سرامیک کار شده در کف در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه نمایان می شود.
بدون شک یک ساختمان تمیز با کفپوش های شاداب و براق حس آرامش و طراوت را در افراد ایجاد می کند. مهم ترین نکته این است که بسته به متراژ کف ظرف چند ساعت از آماده شدن کف سنگ و سرامیک مطمئن شوید. وظیفه دستگاه کفپوش حدود یک تا سه میلی متر سنگ، سرامیک و ... می باشد. این کار باعث می شود که کف مانند روز اول بدرخشد
.
کفپوش کم هزینه در
اینترساب
کفپوش های ارزان قیمت باید از کیفیت بالا و کم هزینه برخوردار باشند. این کار باید به گونه ای انجام شود که طراوت و درخشندگی کف را برای مدت طولانی حفظ کند. تمام کثیفی ها، لکه ها، اسیدشویی، ترک ها و غیره با تمیز کردن موثر کف های شما از بین خواهند رفت. حذف خواهد شد از سوی دیگر، هزینه های نظافت پس از چند سال به شدت کاهش می یابد
.
کفپوش ارزان کاملا منحصر به فرد و حرفه ای است. به همین دلیل در انتخاب لنگر باید بسیار دقت کنید. زیرا هر چه کیفیت این خدمات بالاتر باشد، سال های بیشتری از هزینه ای که خرج کرده اید لذت خواهید برد. با توجه به اینکه کفپوش های سرامیکی و سنگی با تجهیزات خاصی ساخته می شوند، این تجهیزات از نظر قیمت، برند، ظرفیت و ... دارای تنوع زیادی هستند. برای این منظور باید از خدماتی استفاده کنید که از جدیدترین و کارآمدترین تجهیزات استفاده می کنند. نگاهی به تصاویر قبل و بعد از سرویس کفپوش نیز جذاب است و تفاوت کفپوش سرامیکی را خواهید دید
.
کف سنگ و سرامیک با اینترساب; ایده ای جدید در نظافت
امروزه گروه های متخصص کفپوش ارزان و با کیفیت خدمات مورد نیاز شما را به صورت آنلاین ثبت می کنند. یکی از گروه های معتبر و شناخته شده در انواع سنگ، گروه تخصصی کفپوش سنگی اینترساب می باشد. این گروه حرفه ای خدمات خود را در سراسر ایران ارائه کرده است. قیمت ارزان کفپوش با اینترساب، کارایی، گارانتی 5 ساله و کیفیت کار این گروه نشان از تجربه بالا و مهارت حرفه ای دارد. یکی از خدمات کلیدی این گروه تخصصی ارائه خدمات مشاوره کاملا رایگان می باشد. اگر نگران تولید گرد و غبار در حین کار و ایجاد فضای ناخوشایند هستید، لازم به ذکر است که دستگاه های کفسابی با آب کار می کنند، این امر از پخش شدن ذرات گرد و غبار در محیط جلوگیری می کند. از طرفی فیلترهای اطراف دستگاه از پخش شدن آب و گرد و غبار جلوگیری می کند
.

+ تعداد بازدید : 34 |
نوشته شده توسط نویسنده ایران مگ در دوشنبه 15 اسفند 1401 و ساعت 10:14


به دنبال بهترین دوره های برنزه سازی در زنجان هستید؟ آیا می خواهید پس از گذراندن دوره آموزش چرم سازی در زنجان وارد بازار شوید؟ فکر می کنید چگونه می توانید پوست خود را کاملا پاک کنید و پوستی شاداب و جوان داشته باشید؟ پاکسازی و جوانسازی پوست یکی از مهمترین کارهایی است که همواره توسط متخصصین زیبایی و پزشکان تبلیغ می شود. در واقع لایه برداری پوست می تواند به بهبود و رفع مشکلات پوستی مانند خشکی پوست، آکنه، سیاهی دور چشم و غیره کمک کند. اما قبل از پاکسازی پوست بهتر است با مفهوم پاکسازی پوست، اهداف آن و بهترین دوره آموزشی پاکسازی پوست حرفه ای برای هنرجویان زنجان آشنا شوید. پس با من همراه باشید، پاکسازی صورت چیست؟

https://fatemehhabashi.com/skin-cleansing-courses-in-zanjan/


پوست بدن به دلایلی مانند آب و هوای آلوده، غذای ناسالم، اضطراب و استرس دائما در معرض آسیب و آلودگی قرار می گیرد. با گذشت زمان، تجمع این آلاینده ها می تواند باعث کاهش طراوت، شادابی و لطافت پوست شود. در این زمان، پوست باید تمیز شود. در واقع پاکسازی صورت یکی از روش ها و تکنیک های اثبات شده ای است که برای پاکسازی سطح از آلودگی و چربی اضافی استفاده می شود. بنابراین یکی از بهترین رازها برای داشتن پوستی صاف، شفاف و نرم مراقبت و نگهداری مداوم است که در دوره پاکسازی پوست زنجان به طور کامل از این طریق پوشش داده می شود. برای ثبت نام و عضویت در کلاس پاکسازی پوست زنجان می توانید با من تماس بگیرید.


شناخت نوع پوست

یکی از اصلی ترین و مهمترین مراحل پاکسازی پوست و صورت مراجعه به متخصص پوست و مو است که بتواند نوع پوست شما و نحوه مراقبت از پوست را بر اساس آن بشناسد. در دوره صورت زنجان بیشتر به این موضوع پرداخته شد. انواع پوست به شرح زیر است:

پوست چرب: این نوع پوست معمولاً چرب و براق است و با بسیاری از جوش ها و منافذ باز همراه است.

پوست مختلط: قسمت T صورت (یعنی پیشانی و چانه چرب) و قسمت U صورت (یعنی دو طرف لب ها و زیر چشم ها) معمولاً خشک و کشیده می شوند. پوست

پوست خشک: این نوع پوست دارای منافذ کوچک، ملاسما، کک و مک است و سطح پوست شل است.

پوست خشک و حساس: این نوع پوست تمام خصوصیات پوست خشک را دارد، اما تفاوت آن در این است که نسبت به پوست خشک حساس تر و مستعد التهاب و حساسیت است.


اهداف پاکسازی پوست چیست؟

حذف تمام سلول های مرده از بافت های پوست

چربی های اضافی و انواع آلودگی های سطح پوست را از بین می برد

کمک به بهبود جریان خون، آبرسانی به پوست خشک و تغذیه مورد نیاز پوست شما


بعد از تمیز کردن صورت چه کنیم؟

آب بیشتری بنوشید

میوه و سبزیجات بیشتری بخورید

هنگام شستشو با صورت خود ملایم باشید.

از خاراندن و خراش بیش از حد پوست خودداری کنید.

تا چند روز پس از پاکسازی از محصولات مراقبت از پوست و لوازم آرایشی استفاده نکنید.

تا حد امکان از رفتن به مکان های گرم که باعث تعریق پوست شما می شود خودداری کنید.

توجه: هنگام مراقبت و مراقبت از پوست خود مطمئن شوید که پوست شما کاملا تمیز و شاداب است. البته به یاد داشته باشید که این نوع درمان باید با دقت و به درستی انجام شود تا آسیبی به پوست وارد نشود. پس اگر می خواهید روش پاکسازی پوست و صورت را به صورت حرفه ای و اصولی یاد بگیرید و از توضیحات و توصیه های آن برای مدت طولانی استفاده کنید، توصیه می کنم حتما به بهترین آموزش پاکسازی صورت زنجان مراجعه و ثبت نام کنید. .


مزایای لایه برداری چیست؟

پوست را کاملا تمیز می کند.

روند پیری پوست را کند می کند.

جوانسازی، آسیب رساندن و از بین بردن چین و چروک

مرطوب کننده و ویتامینه کردن پوست خشک از ایجاد چین و چروک و پیری زودرس پوست جلوگیری می کند.

استفاده از ماسک صورت یک مرحله پاکسازی پوست است که پوست را نرم و درخشان می کند.

نظافت مزایای زیادی دارد که در این قسمت به برخی از آنها اشاره می شود. اگر می خواهید فواید پاکسازی را بدانید، گذراندن کامل ترین و حرفه ای ترین دوره پاکسازی صورت را در زنجان به شدت توصیه می کنم.



آیا بعد از اتمام آموزش پاکسازی پوست در سنجان می توان پاکسازی پوست را انجام داد؟

بله، با شرکت در دوره پاکسازی پوست زنجان می توانید حداقل هر 3 ماه یکبار پوست خود یا شخص دیگری را به صورت تخصصی پاکسازی کرده و با توجه به توضیحات و نکات موجود در آن کسب درآمد کنید.

در نظر بگیرید که در هیچ آموزشی شرکت نکنید. زیرا مراقبت از پوست بسیار مهم است و نباید انجام شود. این به این دلیل است که می تواند در طولانی مدت عوارض جانبی ناخوشایندی از خود به جای بگذارد. پس برای تکمیل ثبت نام آموزشگاه پاکسازی پوست صورت خود در زنجان و ورود سریع به بازار صنعت پاکسازی پوست صورت و جوانسازی صورت با ما تماس بگیرید.



بعد از اتمام دوره صورت زنجان چه کارهایی می توان انجام داد؟ https://fatemehhabashi.com/skin-cleansing-courses-in-qom/

اگر به توضیحات و نکات ارائه شده در دوره آموزشی پوست صورت در زنجان گوش دهید، با کمی تلاش و حوصله می توانید در این زمینه متخصص و حرفه ای شوید و در نهایت درآمد بیشتری کسب کنید.

در صورت تمایل به ثبت نام در آموزش تخصصی مراقبت از پوست زنجان می توانید با من تماس بگیرید.

+ تعداد بازدید : 23 |
نوشته شده توسط نویسنده ایران مگ در يکشنبه 14 اسفند 1401 و ساعت 19:26

کدنویسی در میان پرتقاضاترین مهارت های شغلی قرار می گیرد. اگر می دانید چگونه کدنویسی کنید، می توانید در طیف وسیعی از مشاغل چه در صنعت فناوری و چه در خارج از آن به موفقیت دست پیدا کنید. در این مقاله، ما به چند نوع شغل برنامه نویسی می پردازیم تا نکاتی را در مورد اینکه چه زبان های برنامه نویسی را یاد بگیریم تا شغل مورد نظر خود را بدست آوریم، در نظر بگیریم.

زبان های زیر را نقطه شروع خود در نظر بگیرید. با ادامه رشد در طول حرفه خود، احتمالاً می خواهید زبان های بیشتری را یاد بگیرید. مرتضی التمیمی، مهندس نرم افزار متا با یک دهه تجربه، زمانی را به یاد می آورد که مکررا چارچوب هایی را که از قبل می دانسته بود را به جای امتحان کردن چیزهای متفاوت انتخاب می کرد. او می‌گوید: «یاد گرفتم که من را از رشد و یادگیری باز می‌دارد. "اکنون سعی می‌کنم از راه خود برای همگام شدن با فناوری‌های جدید در رشته‌ام تلاش کنم و جدیدترین چیزها را به کار بگیرم، حتی اگر به بهای کاهش سرعت من باشد، در حالی که باید یاد بگیرم."

8 بهترین شغل های برنامه نویسی

رواج فناوری به این معنی است که آشنایی با کدنویسی می تواند در بسیاری از مشاغل و صنایع کمک کند. در اینجا چند کار کدنویسی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

توجه: اطلاعات متوسط حقوق و دستمزد از آخرین آمار دفترچه راهنمای چشم انداز شغلی اداره آمار کار ایالات متحده بدست می آید.

1. توسعه دهنده وب

توسعه دهندگان وب برای ایجاد و نگهداری وب سایت ها کد می نویسند. بسته به نوع توسعه دهنده، ممکن است در قسمت جلویی (بخش هایی از سایت که کاربر با آنها تعامل دارد)، بک اند (بخش پشت صحنه) یا فول استک (قسمت جلویی و پشتی) تخصص داشته باشید.

میانگین حقوق ایالات متحده: 78300 دلار

2. مهندس نرم افزار

مهندسان نرم افزار برنامه های نرم افزاری مانند بازی های رایانه ای، برنامه های کاربردی وب یا موبایل و سیستم های کنترل شبکه را می سازند. شما ممکن است در توسعه سیستم، توسعه اپلیکیشن یا تست تضمین کیفیت در این زمینه تخصص داشته باشید.

میانگین حقوق ایالات متحده: 109020 دلار

3. تکنسین فناوری اطلاعات

در حالی که دانستن نحوه کدنویسی همیشه برای یافتن شغل در فناوری اطلاعات لازم نیست، مطمئنا می تواند کمک کننده باشد. تکنسین های IT کد می نویسند تا راه حل ها برای مشکلات رایج فناوری اطلاعات و وظایف اداری را خودکار کنند.

متوسط حقوق ایالات متحده: 57910 دلار

4. دیتاساینس یا علم داده

دانشمندان داده در طیف وسیعی از صنایع برای مهارت هایشان در استفاده از داده ها برای کمک به تصمیم گیری های تجاری مورد تقاضا هستند. در این نقش، از زبان های برنامه نویسی برای شناسایی الگوها و روندها در داده ها، ساختن الگوریتم ها و مدل ها و تجسم داده ها برای ارتباط بهتر یافته های خود استفاده می کنید.

میانگین حقوق ایالات متحده: 131,490 دلار

5. مدیر سیستم

مدیران سیستم که گاهی اوقات sysadmin نامیده می شوند، اطمینان حاصل می کنند که سیستم های کامپیوتری یک شرکت کارآمد و کارآمد هستند. این معمولاً شامل پیکربندی، ارتقاء و عیب یابی سرورها و شبکه ها و نظارت بر امنیت است.

میانگین حقوق ایالات متحده: 80600 دلار

6. مدیر محصول

مدیران محصول بر چشم انداز، استراتژی تجاری و توسعه محصولات خاص نظارت دارند. به عنوان یک مدیر محصول که محصولات دیجیتالی را توسعه می‌دهد، ممکن است متوجه شوید که تجربه کدنویسی می‌تواند به تسهیل ارتباطات بهتر تیم کمک کند و به شما در رفع مشکلات فنی در صورت بروز کمک کند.

میانگین حقوق ایالات متحده: 159010 دلار

7. تحلیلگر امنیت سایبری

به عنوان یک تحلیلگر امنیت سایبری، وظیفه شما این است که از شبکه های شرکت خود در برابر دسترسی های غیرمجاز محافظت کنید و در صورت وقوع به نقض های امنیتی پاسخ دهید. درک اساسی از برنامه نویسی به شما این امکان را می دهد که برخی از وظایف امنیتی روزمره را خودکار کنید.

میانگین حقوق ایالات متحده: 102600 دلار

8. طراح تجربه کاربری (UX)

طراحان UX با طراحی با در نظر گرفتن کاربر نهایی، اطمینان حاصل می کنند که محصولات دیجیتال قابل استفاده، در دسترس و لذت بخش هستند. در حالی که برای داشتن یک طراح UX نیازی به کدنویسی ندارید، داشتن این مهارت ممکن است شما را به شریک همکاری بهتری با مهندسانی که با آنها کار می کنید تبدیل کند.

میانگین حقوق ایالات متحده: 78300 دلار

منبع: https://www.khabarfoori.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF%DB%8C-145/2953887-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B4%D8%BA%D9%84-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3%DB%8C-%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

+ تعداد بازدید : 29 |
نوشته شده توسط نویسنده ایران مگ در پنجشنبه 11 اسفند 1401 و ساعت 11:22

زمان مورد نیاز برای مطالعه : 3 دقیقه

امروز رشد چشمگیر استفاده مردم از محصولات سنتی و صنایع دستی، باعث شده فعالان در این زمینه به دنبال به روز کردن محصولات خود طبق سلیقه ها بانوان ایران زمین بشود. در همین راستا طرح و نقشه های گلیم های دستبافت از این قاعده مستثنی نیست.

بانوان ایران زمین، این را می دانند که گلیم دستبافت می تواند به هر فضایی جذابیتی نوستالژیک دهد. گلیم دستبافت یا هر نوع صنایع دستی از قبیل ملیه کاری، مینا کاری و … به آسانی یافت می شوند و می توانند استفاده های متفاوتی در دکوراسیون منزل شما داشته باشند.اغلب افراد زمانی که قصد انتخاب رنگ برای دکوراسیون منزل را دارند، به سمت رنگ های گرم تمایل پیدا می کنند. دلیل این تمایل هم این است که چنین رنگ هایی احساسی صمیمی و گرم پدید می آورند و برای فضایی همچون منزل بسیار مناسب اند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید

در این مقاله با ما همراه باشید تا 4 مورد از پرفروش ترین گلیم دستبافت پادری 2023 را مفصل به شما معرفی کنیم.

1- گلیم پادری دستبافت پشم کد 212

گلیم پادری دستبافت کد 212 یکی از پر فروش ترین گلیم های پادری سایت فروشگاه گلیم دستبافت ماهور می باشد که در چند ماه گذشته استقبال زیادی شده و طبق درخواست مشتریان به تعداد زیادی بافته شده و در اختیار مشتریان قرار داده شده است.

مشخصات محصول:

گلیم ارزان قیمت دستبافت پادری پشمی در ابعاد 100×60 سانتیمتر، دو رو، بافت محکم، با ترکیب رنگ بندی زیبا در قالب لوزی های تو در تو بسیار شکیل، که پس از اتمام بافت، در لیست محصولات فروشگاه اینترنتی گلیم دستبافت ماهور جای گرفت. اگر سایز بزرگتر از یک متر و جنس نخ آکریلیک مد نظرتان هست، دسته بندی گلیم کناره آکریلیک را مشاهده کنید.

مناسب برای :

پادری، رو میزی، رو دیواری، اتاق خواب، پذیرایی، ورودی، رومیزی، تابلو، دکوراسیون، آشپزخانه و…

تصاویر :

01.jpg

2- گلیم کناره دستبافت پشم کد 208

گلیم کناره دستبافت کد 208 یکی از پر فروش ترین گلیم های کناره سایت فروشگاه گلیم دستبافت ماهور می باشد که در چند ماه گذشته استقبال زیادی شده و طبق درخواست مشتریان به تعداد زیادی بافته شده و در اختیار مشتریان قرار داده شده است.

مشخصات محصول:

کناره گلیم پشمی دو رو با بافت محکم زیر دست بافندگان ماهر و باتجربه کار شده و از رنگ های خیلی زیبا در قالب لوزی هایی که طرح این نقشه رو تشکیل دادند استفاده شده، ناگفته نماند جنس پشم این محصول، درجه یک می باشد. ابعاد این گلیم کناره به طول 178 سانتی متر و عرض 60 سانتی متر می باشد. ناگفته نماند گلیم کناره دستبافت، بافت ضخیمی و محکمی دارد.

مناسب برای :

پادری، رو میزی، رو دیواری، اتاق خواب، پذیرایی، ورودی، رومیزی، تابلو، دکوراسیون، آشپزخانه و…

تصاویر :

02.jpg

3- گلیم پادری بدون حاشیه آکریلیک کد 226

گلیم پادری دستبافت بدون حاشیه آکریلیک کد 226 یکی از پر فروش ترین گلیم های پادری سایت فروشگاه گلیم دستبافت ماهور می باشد که در چند ماه گذشته استقبال زیادی شده و طبق درخواست مشتریان به تعداد زیادی بافته شده و در اختیار مشتریان قرار داده شده است.

مشخصات محصول:

پادری بدون حاشیه ، از جمله گلیم های طرح جدید می باشد. بدون حاشیه و نقشه زیبای آن نشان دهنده ایده جدید در نقشه ها هست. این محصول به دست گلیم بافان بسیار با تجربه بافته شده و دو رو می باشد و از هر طرف آن می توانید استفاده کنید. در شستشو هیچ مشکلی نخواهید داشت چون رنگ آن ثابت می باشد. ابعاد این گلیم 100 در 60 سانتی متر می باشد.

گلیم های آکریلیک بسیار خوش رنگ هستند این فاکتور یکی از دلایلی هست که این نوع گلیم ها بسیار پر فروش هستند.

مناسب برای :

برای اتاق خوابها، پذیرایی یا اتاق نشیمن، جلو در واحد، جلوی وردی آشپزخانه و رو میز عسلی و … بسیار مناسب می باشد.

تصاویر :

03.jpg

4-گلیم دستبافت آکریلیک برای آشپزخانه کد ۲۰۲

یکی از پر فروش ترین محصولات سایت گلیم دستبافت ماهور در سال 2023، گلیم دستبافت آکریلیک سایز بزرگ به کد 202 می باشد.

مشخصات محصول:

گلیم دستبافت طرح جدید از ۱۱ رنگ مختلف زیبا استفاده شده و جنس نخ آن آکریلیک بوده و دارای رنگ ثابت می باشد، که از بابت شستشو خیالتان راحت خواهد بود. همچنین دو رو بوده و از دو طرف آن می توان استفاده کرد. گلیم دستبافت طرح جدید مناسب برای آشپزخانه و پذیرایی به ابعاد طول ۱۷۰ سانتی متر و عرض ۹۵ سانتی متر با طرح و رنگ های زیبا که محصول بافنده های محترم زنجانی می باشند.

مناسب برای :

آشپزخانه های کوچک و بزرگ، اتاق نشیمن، پذیرایی و اتاق خواب ها

تصاویر :

04.jpg

جمع بندی

در این مقاله 4 مورد از پر فروش ترین گلیم دستبافت پادری 2023 را همراه با مشخصات، تصاویر و کاربرد به شما کاربران محترم ارائه کردیم، شما می توانید با بررسی و مقایسه قیمت محصولات ما نسبت به سایت های دیجی کالا و ترب و خواهید دید که قیمت های ما بسیار پایین تر از دو سایت مذکور می باشد، زیرا ما خود بافنده هستیم و واسطه ای در این میان نیست.

+ تعداد بازدید : 33 |
نوشته شده توسط نویسنده ایران مگ در سه شنبه 9 اسفند 1401 و ساعت 14:05


سیستم های اینورتر دستگاه هایی هستند که جریان مستقیم را به جریان متناوب تبدیل می کنند. یعنی جریان مستقیم توسط اینورتر به جریان متناوب تبدیل می شود. سپس اینورتر خانه یا ساختمان شما را با جریان متناوب تامین می کند. ولتاژ خروجی، ولتاژ ورودی، فرکانس و توان به طراحی اینورتر بستگی دارد. آنها همچنین به چرخه معکوس بستگی دارند.



انواع نحوه نصب سیستم اینورتر

1. سیستم اینورتر متصل به شبکه

برای راه اندازی این اینورترها به شبکه برق نیاز است. در هنگام قطع برق، اینورتر متصل به شبکه شما خاموش می شود. بنابراین این نوع به عنوان پشتیبان برای کاهش بار مفید نیست. شما یا به یک سیستم پشتیبان باتری جداگانه نیاز دارید یا به یک ژنراتور برای برق نیاز دارید.

کارخانه های تجاری بزرگ از اینورترهای متصل به شبکه استفاده می کنند. مجتمع های تجاری بیشتر برق خود را در طول روز مصرف می کنند. اینورترهای متصل به شبکه می توانند هزینه برق را به میزان قابل توجهی کاهش دهند. دلیل آن این است که سیستم های متصل به شبکه در زمان اوج مصرف برق تولید می کنند.



یک سری اینورتر آنلاین

اینورترهای اینورتر شبکه سری INVT iMars دارای راندمان تبدیل بالا، عملکرد ایمن و پایدار هستند. این نوع اینورتر INOT می تواند شرایط مختلف محیط کاربردی مانند محیط داخلی و خارجی را برآورده کند. اینورترهای شبکه INOT Rus به طور گسترده در سیستم های تولید برق فتوولتائیک کوچک و متوسط ​​مانند ساختمان های مسکونی، پشت بام های تجاری و مزارع استفاده می شود. برای خرید این محصول به سایت نمایندگی اینورتر اینوت مراجعه فرمایید.



2. اینورتر خارج از شبکه

اینورترهای خارج از شبکه مستقل از برق کار می کنند. آنها برق را برای شارژ باتری های سیستم اینورتر باتری فراهم می کنند. سیستم های خارج از شبکه در جایی که تقاضای برق کم است خوب هستند. آنها همچنین برای ذخیره باتری های خورشیدی و تامین بانک باتری شما مناسب هستند.



3. سیستم اینورتر هیبریدی

اینورتر هیبریدی یک انتخاب عالی برای یک خانواده معمولی است. اینورتر هیبریدی برای کاربرانی که به دنبال گزینه های خورشیدی و باتری مستقل بدون خروج کامل از شبکه هستند ایده آل است.

برای خانه هایی که وقفه زیادی ندارند، اینورتر هیبریدی راه حل مناسبی است. در صورت قطع برق می تواند به شما کمک کند منبع تغذیه پشتیبان تهیه کنید، اما زمانی که منبع تغذیه پایدار باشد به شبکه متصل می شود.



هدف و انواع مبدل ها

هدف از تبدیل جریان مستقیم به جریان متناوب چیست؟ اکثر وسایل برقی مدرنی که ما استفاده می کنیم به جای جریان مستقیم برای عملکرد صحیح به جریان متناوب نیاز دارند. بسیاری از لوازم مدرن با برق 12 ولتی کار می کنند که از خطوط برق وارد خانه های ما می شود. اکثر آنها در ولتاژ بالا به خوبی کار می کنند. بنابراین اینجاست که اینورتر به کار می آید.



سه نوع مختلف اینورتر چیست؟

سه نوع مختلف اینورتر عبارتند از سیستم های موج سینوسی یا موج سینوسی خالص و سیستم های موج سینوسی اصلاح شده. ما همچنین سیستم های موج سینوسی خالص را سیستم های موج واقعی می نامیم.



تفاوت بین اینورتر یو پی اس، اینورتر پشتیبان و اینورتر خورشیدی چیست؟

بین UPS، اینورتر پشتیبان و اینورتر خورشیدی تفاوت وجود دارد. آنها برای دستیابی به نتایج متفاوت متفاوت عمل می کنند. منابع تغذیه اضطراری معمولا حاوی یک ترانسفورماتور داخلی هستند که قادر به رسیدگی به نیاز برق است.

یک اینورتر خورشیدی یک کنترل کننده شارژ دارد که ما آن را MPPT می نامیم. آنها به طور ویژه برای تبدیل انرژی خورشیدی به شکل صحیح ولتاژ طراحی شده اند. ما می توانیم MPPT را به اینورترهایی که قبلاً آنها را ندارند اضافه کنیم. همچنین می توانیم از اینورترهای خورشیدی بدون پنل خورشیدی به عنوان پشتیبان استفاده کنیم.



اینورتر موج سینوسی خالص و اینورتر موج سینوسی اصلاح شده

تفاوت اصلی این اینورترها در قیمت است. اینورترهای موج سینوسی خالص معمولاً قیمت بیشتری نسبت به اینورترهای موج سینوسی اصلاح شده دارند. تجهیزات حساس شما با اینورترهای موج سینوسی خالص عملکرد بهتری خواهند داشت.

ممکن است با تغییرات اینورتر موج سینوسی با چالش هایی روبرو شوید. اینها ممکن است شامل نویز یا کیفیت پایین باشد. نکته اصلی در انتخاب هر نوع اینورتر، اندازه و نوع نصب است.



اینورتر برق اضطراری

ساختمان های تجاری دارای بار الکتریکی بالایی هستند. ساختمان های تجاری بزرگ، بیمارستان ها و مدارس همگی از انرژی زیادی استفاده می کنند. تکیه بر شبکه برق به تنهایی برای روشن نگه داشتن چراغ ها کافی نیست. دپارتمان های تجاری در صورت قطع برق به سیستم های پشتیبان مانند اینورتر نیاز دارند.

سیستم اینورتر باتری در شرایط اضطراری ضروری است. اما آیا استفاده از اینورتر برای تامین برق خانه ایده خوبی است؟ اینورترهایی که امواج سینوسی تصحیح شده را ارائه می دهند، می توانند با خیال راحت وسایل الکترونیکی خانگی را تامین کنند. اینورترهایی که وات کمی تولید می کنند می توانند مشکل ساز باشند.



چه اندازه اینورتر برای سیستم اینورتر خانگی بهترین است؟

وسایلی مانند تلویزیون و مایکروفر انرژی زیادی مصرف می کنند. تامین انرژی خانه به یک اینورتر پیوسته 1500 وات با حداکثر توان 3500 وات نیاز دارد. اندازه و قدرت اینورتر تاثیر می گذارد که آیا باید از آن برای تامین برق خانه خود استفاده کنید یا خیر.


http://www.aftabir.com/reportages/view/4431/%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D9%88%D8%B1%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D9%88%D8%AAمبدل و ظرفیت بار

برای سیستم های اینورتر خانگی، اینورترهای مدرن با ظرفیت بالاتر از بارهای اوج را انتخاب کنید. اگر بخواهید ظرفیت بار را بیش از حد بالا ببرید، می توانید به اینورتر خود آسیب برسانید.

اگر ظرفیت بار بیشتر از اینورتر باشد، خاموش می شود یا از کار می افتد. برخی از اینورترها نمی توانند به طور مداوم کار کنند. آنها می توانند فرکانس ثابتی کمتر از حداکثر بار نامی داشته باشند.
+ تعداد بازدید : 8965 |
نوشته شده توسط نویسنده ایران مگ در سه شنبه 9 اسفند 1401 و ساعت 8:40


ریموت کد لرنینگ به خوبی با موتور درب کرکره ای ست می شود بدین منظور تنها کافیست درب رسیور را باز کنید و به مدت دو ثانیه انگشت خود را برای کلید شناسایی کنترل نگه دارید. تنها چیزی که با نصب کرکره های دستی باید در نظر بگیرید این است که شما باید هر روز در مورد درب و پنجره خود به اطراف خود بروید و از نظر فیزیکی، شاتر را به سطح باز بودن که می خواهید، برسانید. هنگامی که فرد در میدان مادون قرمز قرار بگیرد و آن را بکشند، سنسور ها سیگنال های را به جعبه ارسال می کنند و درب باز می شود. انواع مختلفی از سنسورها برای درب اتوماتیک در بازار وجود دارد که می توان به چند نمونه از آن ها مانند سنسورهای رادار، سنسورهای PIR، سنسورهای مادون قرمز و حسگرهای لیزری و غیره اشاره کرد. درب کرکره ای به دو صورت معمولی یا دستی و برقی یا اتوماتیک ساخته می شوند. در برخی موارد درب شیشه ای کشویی برای جنبه های امنیتی کاربرد دارند در این موارد بحث امنیتی آن به ظاهر و زیبایی درب اولویت دارد


مکان مناسب برای نصب این سنسورها در فاصلهی یک متری از سطح زمین است. درب های اتوماتیک شیشه ای را شما در مکان های مختلف مثل ساختمان های تجاری، اداری، هتل ها، اماکن تفریحی و … نوع دیگری از درب های اتوماتیک درب های کشویی شیشه ای هستند که از حسگری استفاده می کنند که با تشخیص حرکت در مقابل درب، به طور اتوماتیک باز می شوند ، این درب ها در مکان هایی مانند بیمارستان ها، فروشگاه ها، بانک ها و… کیفیت درب اتوماتیک بستگی به کیفیت اجزای آن دارد، درب اتوماتیک السا با در نظر گرفتن بهترین قطعات درب برقی, درب شیشه ای کشویی, درب شیشه ای ریلی اتوبوسی, قیمت ارزان درب شیشه ای مغازه, چشمی در شیشه ای سکوریت, درب اتوماتیک پارکینگ, خدمات تعمیر سرویس و نگهداری, درب سکشنال پارکینگ, پخش درب پارکینگ اتوبوسی, مدل درب پارکینگ اسلایدینگ, درب اتوماتیک پارکینگ الکترومکانیک, تولید ساخت و نصب فریم, درب اتوماتیک پارکینگ ریلی, یراق آلات جک درب پارکینگ, کرکره برقی پنجره تلسکوپی, خدمات تعمیر سرویس و نگهداری, کرکره برقی آلومینیوم ریلی, کرکره برقی پلی کربنات شفاف, تولید ساخت و نصب فریم, کرکره برقی فولاد منیزیم و کرکره برقی پارکینگی ارزان با کیفیت باور نکردنی به شما ارائه می دهد.


https://zibadoor.com/about/brands/simaran-co/

زمانی که به دنبال بهترین نوع هر وسیله ای هستیم، منظور ما این است که قطعات تشکیل دهنده ها از نوع بهترین باشند و با قرار گرفتن در کنار یک مجموعه کامل و درجه یک را جمع آوری کنند. به این نکته باید توجه کرد که درب هایی که عرض آنها بیشتر از ۴ متر باشد از تیغه دوپل و شفت ضخیم تر و حداقل با قطر ۱۱۰ میلی متر استفاده کرد که باعث میشود استحکاک کمتر باشد و همچنین مدت عمر موتور کرکره اتوماتیک و تیغه ها بالاتر باشد . سنسور مادون قرمز: این سنسورها تغییرات دما را در محدوده اطراف درب ها تشخیص میدهند، بنابراین هنگامی که یک فرد به جلوی درب ها می آید، گرمایش او توسط سنسورها تشخیص داده شده و باعث میشود درب باز گردد. می بینید که باعث می شوند ورود و خروج مردم، به آسانی انجام شود. محدودیت های سیستم 220 ولت در گرمای بیش از حد موتور در کارکرد بالا به گونه ای که باعث از کار افتادن موقت سیستم میشود و سیستم برق اضطراری گرانقیمت آن است. حال ممکن است این سوال برای شما ایجاد شود که آیا درب کرکره ای چوبی در شرایط آب و هوایی متفاوت مانند برق و باران، رطوبت، گرمای زیاد و غیره مقاوم است؟


این نوع جک درب پارکینگ کاملا بی صدا بوده و به دلیل دارا بودن قفل برقی در زمان قطعی برق نیز به کار خود ادامه خواهد داد. شرکت های تولید کننده ی ایرانی مثل سازه تک سال هاست در زمینه ی طراحی، ساخت و عرضه ی جک پارکنیگی مرغوب با بهترین متریال تلاش میکنند و در این زمینه نیز بسیار موفق عمل کرده اند. همانطور که در مورد همه دربهای ریلی وجود دارد، میتوان آنها را به صورت دستی و با تلاش بسیار کم یا بدون دست، به صورت برقی کنترل کرد. شما باید بسته به نیاز خود و همچنین محل نصب موردنظرتان، از بین درب های شیشه ای اتوماتیک، مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. گزینه مهم دیگر انتخاب مناسب موتور میباشد که این انتخاب با توجه به ابعاد درب و همچنین تعداد تردد و باز و بسته شدن درب و سرعت باز و بسته شدن درب میباشد . پس در زمان خرید، صرفهجویی را در اولویتهای چندم خود قرار دهید و بهترین گزینه را انتخاب کنید. نوع کاربرد هرکدام از این موارد با دیگری متفاوت است پس حتما در هنگام خرید درب اتوماتیک برای پارکینگ خود، با کارشناس مربوطه مشورت کنید تا مناسبترین درب را برای خود خریداری نمایید. https://zibadoor.com/product-intro/automatic-parking-door/

+ تعداد بازدید : 989 |
نوشته شده توسط نویسنده ایران مگ در دوشنبه 8 اسفند 1401 و ساعت 10:30


ما به شما توصیه می کنیم محصلاتی با کیفیت از برندهای معتبر تهیه کنید و امنیت و زیبایی ساختمان های اداری و مسکونی خود را دوچندان نمایید. همچنین ما می توانیم با اعزام گروه کارشناس در محدوده پروژه نسبت به ارزیابی قیمت پنجره دوجداره و یا بازسازی پنجره دوجداره مشاوره و راهنمایی کسب نمایید. دانستن خصوصیات پنجره برای آگاهی هنگام خرید و انتخاب کاملا ضروری است و خیالتان راحت که ما تمام رفتارها و ویژگی­های این پروفیل را در ادامه برایتان شرح داده ­ایم. بنابراین باید توجه داشته باشید که سازنده درب و پنجره UPVC یا آلومینیومی، کلیه اطلاعات لازم در مورد پنجره و استحکام پروفیل را در اختیار شما قرار داده باشد تا در صورت بروز مشکل نسبت به رفع ایراد اقدام کند. ساختار پروفیل های خم به نحوی است که ابتدا پروفیل در اندازههای مورد نظر برش داده شده سپس داخل کورههای با درجه حرارت بسیار بالا قرار میگیرد. در ساخت پنجره های دوجداره از متریال و یراق آلات مختلفی از برندهای متفاوت استفاده می شود که از جمله آن ها می توان به یراق آلات کلنگی، کشویی، تک حالته، دو حالته، آکاردیونی، فولکس واگنی و...


چرا که هر دو متریال تقریبا شبیه به هم بوده، ولی در مواردی ممکن است کارایی آنها یا هم تفاوت داشته باشد. علاوه بر این، آنها دمای بالا یا پایین را مانند بسیاری از فلزات انجام نمی دهند. دقت کنید که پنجره دوجداره به دلیل عدم عبور صدا و آلودگی هوا مورد استفاده قرار می گیرد و اگر این پنجره ها با کیفیت نبوده و عایق صدا نباشند یا از ورود آلودگی هوا و گرد و غبار به داخل ساختمان جلوگیری نکنند، مانند پنجره معمولی بوده و صرف این هزینه برای خرید آنها بی معنا است. مقاومت در برابر نفوذ آب به علت عایق بودن و همچنین لاستیک های درزگیر در مناطق باران زا به شدت پرطرفدار است. هنگام بسته شدن پنجره های یو پی وی سی لولایی به هيچ وجه گپ یا فاصلهای بین پروفیل ها وجود نخواهد داشت. ساز و کار یکی از عرضه کنندگان معتبر محصولات شرکت وین تک در اصفهان است که امکان ارسال محصول به سراسر کشور با تضمین سلامت کالا وجود دارد. پنجره وین تک به لطف کیفیت بالای تولید و تبلیغاتی که امروزه انجام می دهد، به عنوان یکی از بهترین شرکت های تولید کننده پنجره در کشور شناخته می شود و محصولات خود را امروزه در بازار سراسر کشور عرضه کرده است. پنجره UPVC


این شرکت در ایران نیز یکی از با سابقه ترین تولیدی های UPVC است. معمولا پنجره های دو جداره وین تک سفید رنگ هستند اما امکان سفارش آن ها در رنگ های چوبی و یا لمینت نیز وجود دارد. انتخاب هایی که در رنگ و طرح و مدل این درب ها وجود دارد، جذابیت های کلاسیک این درب پنجره دوجداره upvc فرانسوی وین تک را تکمیل می نماید. این نوع پنجره طرح ترکیبی از یک لنگهی ثابت و یک لنگهی بازشوی دو حالته میباشد که بهصورت کلاسیک لنگه بازشوی آن همانند مدل بازشوی قدیمی (حول یک محور و از بالا حدود ۳۰ سانتی متر) باز می شود که از لحاظ کارکرد، کاربرد مناسبی داشته و در نقاط مختلف مورد استفاده قرار میگیرد. البته این قیمت پنجره یو پی وی سی فقط برای این مدل و بدون بازشو میباشد. اصولا پایه و ساختار اصلی یک پنجره در ساختمان مواد تشکیل دهند آن از جمله پروفیل میباشد و پروفیل وینتک نیز از جمله پلیمر ها و مواد اولی در ساخت درب و پنجره یو پی وی سی میباشد که از استاندار های مورد نیاز در صنعت upvc بر خوردار است و به همین منظور گروه پنجره پنسا در راستای سیاست های تولید محصولات با برندهای معتبر از این پروفیل برای مونتاژ درب ها و پنجره های خود استفاده میکند .


مجموعه WINTECH یک واحد آموزشی آغاز کرده که وظیفه آن آموزش و راه اندازی اولیه کارخانجات برای اشخاص حقیقی و حقوقی؛ و سپس نظارت مستمر بر پروسه تولید و خدمات دهی این کارخانه ها به پروژه های طرف قرارداد می باشد. پنجره های دو جداره از یک طرف جذابیت خانه شما را افزایش می دهد. اما نکته جالب در مورد تعویض پنجره قدیمی با پنجره دو جداره این است که هنگام تعویض آن هیچ آسیبی وارد نمی شود. با هزینهی بسیار پایین برای ساختمان خود رقم خواهید زد که قطعا هیچ گونه پشیمانی را برای شما به همراه نخواهد داشت. اگر تصمیم دارید از پنجره دوجداره در ساختمان خود استفاده کنید، باید از فروشنده بخواهید ضمانتنامه کتبی به همراه مهر و امضا در اختیار شما قرار دهد تا در صورت بروز هرگونه مشکلات بالا، نسبت به برطرف کردن عیب پیش آمده اقدام کند. از این رو ما تصمیم گرفته ایم که نحوه محاسبه قیمت پنجره های وین تک و عوامل موثر بر آن ها را مورد بررسی قرار دهیم، پس تا پایان با سایان وین همراه باشید. فریم آهنی ، کندن درب و پنجره های قبلی در پروژه های تعویضی ، آهنگری و حمل درب و پنجره ها و شیشه تا محل پروژه بر عهده مشتری است. https://upvcmaster.com/لیست-قیمت-در-و-پنجره-دوجداره-یو-پی-وی-سی/

+ تعداد بازدید : 1724 |
نوشته شده توسط نویسنده ایران مگ در يکشنبه 7 اسفند 1401 و ساعت 16:59


سرورهای اچ پی ممکن است شامل قطعات مختلفی باشند، اما برخی از قطعات عمده شامل موارد زیر می‌شوند:

  • پردازنده: شامل پردازنده‌های اینتل یا amd با قدرت پردازش بالا.
  • حافظه: شامل حافظه‌های رم با ظرفیت و سرعت بالا جهت اجرای برنامه‌ها و فرآیندهای سروری.
  • حافظه داخلی: شامل هارددیسک‌ها یا حافظه‌های جامد (SSD) جهت ذخیره سازی داده‌های سرور و سیستم عامل.
  • کارت شبکه: شامل کارت‌های شبکه با پهنای باند بالا جهت اتصال سرور به شبکه و انتقال داده‌ها.
  • منبع تغذیه: شامل منابع تغذیه با ظرفیت و کیفیت بالا جهت تامین برق لازم برای کلیه قطعات سرور.
  • کیس: شامل کیس‌های اچ پی با قابلیت نصب و مدیریت آسان قطعات داخلی سرور.

رم سرور، حافظه‌ای است که در سرورها بکار می‌رود و برای اجرای برنامه‌ها و فرآیندهای سروری استفاده می‌شود. رم سرور با ظرفیت بالا و سرعت بالاتری نسبت به رم‌های استاندارد عمل می‌کند و معمولاً برای پشتیبانی از بار کاری بالا در سرورهای پایگاه داده، سرورهای وب، سرورهای ابری و دیگر برنامه‌های سروری استفاده می‌شود. همچنین، رم سرور به دلیل قابلیت افزایش قابلیت اطمینان سرور و کاهش زمان تأخیر در اجرای برنامه‌ها نیز اهمیت دارد.

CPU یا پردازنده سرور hp ، قطعه‌ای از سخت‌افزار سرور است که وظیفه پردازش داده‌ها را بر عهده دارد. شرکت اچ پی برای سرورهای خود از پردازنده‌های اینتل و AMD استفاده می‌کند که دارای قدرت پردازش بسیار بالا و قابلیت پشتیبانی از تعداد زیادی هستند.

پردازنده‌های اچ پی برای سرورهای مختلفی شامل سرورهای رک‌مونت، سرورهای برجی و سرورهای ابری تولید می‌شوند و معمولاً با توجه به نیاز و بودجه مشتری، مدل‌های مختلفی از پردازنده‌های اچ پی برای استفاده در سرورها پیشنهاد می‌شود.

پاور سرور، فن و هیت سینک سرور اچ پی به شرح زیر است:

  1. پاور سرور: پاور سرور قسمتی از سخت‌افزار سرور است که برق لازم برای تغذیه سایر قطعات سرور را تأمین می‌کند. پاور سرور باید قدرت کافی و کیفیت بالا داشته باشد تا از پایداری و عملکرد بهتر سرور اطمینان حاصل شود. همچنین، باید قابلیت تحمل اختلالات برقی و تأمین برق پایدار را در هنگام استفاده از سرور برای مدت طولانی داشته باشد.
  2. فن سرور: فن‌های سرور به منظور خنک کردن قطعات داخلی سرور و کاهش دما و استفاده بهینه از منابع سرور، استفاده می‌شود. فن‌های سرور در سیستم‌های خنک کننده هوا (Air cooling) و خنک کننده مایع (Liquid cooling) قرار می‌گیرند و باید با توجه به نیاز سرور و پوشش دهی بهینه داخلی، مناسب انتخاب شوند.
  3. هیت سینک سرور: هیت‌سینک سرور قسمتی از سخت‌افزار سرور است که به منظور خنک کردن پردازنده‌ها و دیگر قطعات داغ داخلی سرور به کار می‌رود. هیت‌سینک‌های سرور باید با دقت به انتخاب شوند تا بتوانند در نرمال حرارتی قرار گیرند و به صورت مطلوبی عمل کنند.

تمامی این قطعات از اجزای اصلی سرورهای اچ پی محسوب می‌شوند که برای تضمین عملکرد بهینه و پایداری سرور، باید با توجه به نیاز سرور و استفاده از قطعات مرتبط با آن مناسب انتخاب شوند.

+ تعداد بازدید : 21 |
نوشته شده توسط نویسنده ایران مگ در جمعه 5 اسفند 1401 و ساعت 11:02

البته نباید از کیفیت بالاتر آنها چشم پوشی کرد که باعث می شود در انتها آب خروجی از شیر برداشت، کیفیت بهتری داشته باشد. همانطور که میدانید نوشیدن 8 لیوان آب در طول روز میتواند از بروز بسیاری از بیماریها جلوگیری نماید، بنابراین سهولت در این امر ممکن است آسیبهای جدی به سلامت بدن شما وارد نماید. نوشیدن آب سالم یکی از ضروریترین موارد برای سلامت بدن انسان است. غار علی صدرغار علی صدر یکی از مشهورترین جاذبه های طبیعی ایران است که در فیلتر شنی حدود 100 کیلومتری شمال شهر همدان واقع شده است. در واقع این مدل را میتوان بهراحتی روی میز یا پیشخوان آشپزخانه قرار داد. گیج این دستگاه از نوع بزرگشه و روی هوزینگ سوم دستگاه تصفیه آب سوار میشه و فشار را از روی فیلتر سوم میسنجه . این دستگاه از آبسردکن و تصفیه آب دارای یک بطری آبیرنگ است که بهعنوان مخزن روی دستگاه وظیفه مشخصی را انجام میدهد. امروزه شرکتهای متعدد با برندهای گوناگون انواع مدل آبسردکن با کیفیت و قیمتهای مختلف به بازار عرضه میدهند.

مخزن ها جنس های مختلفی در بازار دارند. دستگاه آبسردکن و تصفیه آب مانند دیگر لوازم خانگی در مدل و برندهای گوناگون تولید و به بازار عرضه میشود. آبسردکن مخزندار: این مدل از آبسردکن از طریق لوله از یک طرف به آب شهری و از طرف دیگر به منظور تخلیه آب به مخزن فاضلاب متصل است. در مواردی که امکان دسترسی به لوله آب وجود ندارد، بهرهگیری از این مدل آبسردکن مناسب و کاربردی است. بهطورکلی با ورود به فروشگاه لوازم خانگی دو مدل آبسردکن به مشتری معرفی میشود، یکی آبسردکن دارای شیر مستقیم و یکی هم آبسردکن دارای منبع که هر فرد بسته به نیاز خود میتواند یکی از این دو مدل را برای منزل یا محیط کار خود تهیه کند. این دستگاه با قابلیت سرد کرد و تصفیه آب امکان نوشیدن آب سرد در روزهای گرم سال را برای افراد منزل فراهم میآورد. با وجود اینکه در این روش، بخش قابل توجهی از املاح که دارای نقطه جوش بالاتری از آب هستند، حذف می شوند، اما دو محدودیت مهم برای استفاده از این دستگاه ها وجود دارد

فیلتر کربنی و فیلتر اسمز دو نوع فیلتر استفاده شده در مدلهای مختلف است که مدل و نوع آن در برندهای گوناگون، متفاوت خواهد بود. یک دستگاه تصفیه کننده آب ۶ مرحله ای، با انجام شش مرحله تصفیه آب و با کمک فیلتر های مختلف قادر است که کلیه ی ناخالصی ها و آلاینده های موجود در آب را حذف نماید و آب تصفیه شده را به صورت شفاف، سالم و گوارا در اختیار افراد بگذارد. هر چه غلظت آب ورودی و میزان آلاینده هایی مانند سیلیس، کلراید و فلزات سنگین به دستگاه بالاتر باشد، هزینه پیش تصفیه دستگاه و در نتیجه قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی RO افزایش پیدا می کند. البته با کمی هزینه بیشتر می توانید دستگاه هایی با مراحل و فیلترهای بیشتر تهیه کنید و کیفیت آب را به سطح استاندارد خود برساید. اگر دستگاهی کم تر از 5 مرحله تصفیه داشته باشد جزو دستگاه های اولترا فیلتراسیون است که فقط فیلتر های پیش تصفیه دارد و تنها می تواند رسوبات و مواد شیمیایی آب را حذف کند و تصفیه آب را کامل انجام نمی دهد و دارای قدرت کمتری نسبت به دستگاه های برقی RO می باشد.

، بسته به کدورت آب، این بار فشار دستگاه را کم یا زیاد کنید. یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار در خرید تصفیه کنندگان آب، قیمت دستگاه تصفیه آب است. اما مهم است که در هر مرحله چه چیزی از آب، تصفیه می شود. با اینکه قیمت تولید آب در دستگاه های تصفیه آب صنعتی در سیستم های ار او بسیار اندک میباشد، اما این سیستم 99 تا 100 درصد قادر به شیرین سازی و تصفیه آب است. این فیلتر ممبران که در اکثر تصفیه کننده های آب شیرین کن وجود دارد می تواند نیترات - نیتریت - انگل و موادی از این دست را فیلتر کند و وارد مرحله دیگری که طعم آب را بهتر می کند به نام فیلتر پست کربن شود . این دستگاه آب تصفیه کن خانگی یا فیلتر آب 9 مرحله زیر سینکی مجهز به 9 عدد فیلتر میباشد که نتیجه آب بدست آمده از مجموعه این فیلترها با همدیگر کاملا تمیز و سالم است. سیستمهای اینگونه از دستگاهها به شکلی طراحی شده که یک جریان متقاطع آب وارد سیستم شده و بعد از گذراندن فیلترها و اجزای مختلف دستگاه از خروجی رد شوند.

*آدرس سایت و شماره تماس های ما:

https://abineco.ir تصفیه آب

02144741638

02144704559

09127122764

+ تعداد بازدید : 10863 |
نوشته شده توسط نویسنده ایران مگ در دوشنبه 24 بهمن 1401 و ساعت 11:24
ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ
بستن تبلیغات [X]