روی اسم دوره کلیک کنید تا تمام مشخصات ، زمانبندی ثبت نام ، برگزاری و اجرای آزمون ، شرایط شرکت در دوره نمایش و هزینه های مربوطه نمایش داده شوند. بر روی استعلام گواهینامه جدید کلیک کنید تا صفحه زیر به نمایش درآید .

https://www.fan-app.ir

مدیران مدارس می توانند فضایی را فراهم کنند تا معلمان و دانش آموزان بتوانند وظایف خود را انجام دهند و به بهبود یادگیری و یاددهی کمک کنند لذا، وجود آنها در مدارس ضروری است. حضور در مدرسه حداقل نیم ساعت پیش از شروع کار مدرسه و خروج از مدرسه مادامی که همه دانش آموزان و کارکنان خارج شوند، مگر در موارد ضروری و استثنایی. حیطه دیگر مورد توجه این پژوهش حیطه مهارتهای حرفهای میباشد که شامل مهارت تدریس، مهارت برقراری ارتباط موثر، مهارت کار تیمی، مهارت فناورانه و مهارت ارزشیابی میباشد که پژوهشهای (Avalos (2005، (Koster et al (2005 و سایر پژوهشهای مورد بررسی (Majedi (2018، بر این حیطه صلاحیتهای حرفهای صحه گذاشتهاند. همانطور که در جدول 9 آمده است، از نظر متخصصان علوم تربیتی و معلمان نمونه، دانش برقراری ارتباط با رتبه میانگین 24/21، دانش تخصصی با رتبه میانگین 58/20، دانش خودشناسی با رتبه میانگین76/19، مهارت تدریس با رتبه میانگین 01/19، ویژگی اخلاقی با رتبه میانگین 17/17، ویژگی ارتباطی با رتبه میانگین 78/16، ویژگی رفتاری با رتبه میانگین 17/16، نگرش معلمی با رتبه میانگین 33/12 و نگرش دانشآموزمحوری با میانگین 13/12 ، ده صلاحیتی هستند که بیشترین اهمیت را به خود اختصاص دادهاند. تدریس موثر، خود نیازمند مهارت برقراری ارتباط موثر است تا معلم بتواند در ارتباط ایجاد شده، بستری برای وقوع یک تدریس مناسب را فراهم کند، از اینرو، مهارت برقراری ارتباط موثر، از جمله مهمترین مهارتهای یک معلم خواهد بود.

ضرورت این مهارت چنان مبرم است که گاهی معلمی و تدریس با یکدیگر تداعی میشود و اساسا کیفیت هنر معلمی یک معلم به درجات زیادی به کیفیت تدریس او اشاره دارد اینکه بتواند در یک فضای مثبت و فعال، مفاهیم آموزشی و تربیتی را در یک ساختار علمی-فنی به دانشآموزان منتقل کند و فرصت یادگیری برایشان ایجاد کند. از اینرو مهارت تدریس از جمله صلاحیتهای محوری معلمان کلاس جهانی است. به دلیل دولتی بودن این سازمان کل کلاس ها خیلی ارزونتر از مکان های خصوصیه و هزینه دریافت گواهینامه فنی و حرفه ای بیشتر از ۱۰۰ هزار تومن نیست. بعد از ثبت نام در رشته ای که می خواین و حضور در کلاس های اون مهارت خودتون رو افزایش میدین. اگه می خواین از مهارت های کوچیکی که دارین، استفاده درست کنین و فضای آکادمیک و دانشگاهی رو برای خودتون مناسب احساس نمی کنین، آموزش فنی و حرفه ای یه گزینه خیلی مناسبه. همونطور که اطلاع دارین بسیاری از مهارت ها و رشته ها تنها از راه آموزش فنی و حرفه ای قابلیت بروز دادن دارن. در واقع مدیریت، برای این وجود دارد که افراد و سازمان ها را اثربخش سازد و به رغم این که یک بهترین راه برای انجام دادن کارها وجود ندارد؛ بلکه، همیشه راه بهتری برای انجام دادن فعالیت ها وجود دارد که مدیریت در طلب آن است (Kiechel, 2012). مدیریت خوب، موفقیت سازمان را پیش بینی می کند که اثربخش تر از تحقیق و توسعه (R&D)، فناوری اطلاعات (IT) یا حتی مهارت کارکنان است.

بررسی نظر معلمان نمونه و متخصصان علوم تربیتی در مورد دانش حرفهای نشان از معناداری آزمون خی دو داشته است به عبارت دیگر، بین فراوانیهای مشاهده شده و مورد انتظار (2/22)، تفاوت معناداری وجود دارد و فراوانیهای مشاهده شده وضعیت مطلوبی را از این بعد نشان میدهد. در این مطلب در مورد این مدرک آموزشی با شما صحبت کرده و به شما خواهیم آموخت چگونه میتوانید یک مدرک ICDL بین المللی از سازمان فنی و حرفه ای دریافت کنید. این مدارک متفاوت با مدارک رسمی سازمان فنی و حرفه ای کشور هستند. این مدارک، همانطور که از نام آنها پیداست، مدارک مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای هستند اما از سوی مراکز دیگر مانند آموزشگاه های خصوصی یا مراکز آموزش آزاد صادر میشوند. شما از قبل باید اطلاعات کاربری خودتون رو توی سایت فنی و حرفه ای کامل کنین و کد ملی خودتون رو وارد اون قسمت کنین. در صورتی که کد شناسایی فنی و حرفه ای دارین، به این معنیه که قبلاً هزینه دریافت این مدرک رو پرداخت کردین و در حال حاضر به راحتی می تونین گواهینامه فنی و حرفه ای خودتون رو دانلود کنین.

+ تعداد بازدید : 51 |
نوشته شده توسط نویسنده ایران مگ در شنبه 19 تير 1400 و ساعت 10:01
ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ
بستن تبلیغات [X]