از دیگر مواردی که هنگام خرید ردیاب خودرو در مشهد باید به آن توجه کنید، گارانتی یا ضمانت نامهی محصول است که به نوعی تعهد فروشنده را نشان میدهد. یکی از مهم ترین مواردی که لازم است در هنگام خرید ردیاب به آن توجه کنید، دقت ردیابی می باشد. ردیاب IR690 پرفروش ترین جی پی اس موجود در بازار ایران است. یکی دیگر از مهم ترین و کاربردی ترین قابلیت های ردیاب، امکان خاموش کردن خودرو از راه دور می باشد. سلام من این دستگاه رو اوایل ک خریدم تا سی روز شارژ نگه میداشت ولی الان وقتی میذارم صدرصد هست یک هفته شده هشتاد درصد،تایمی که دستگاه تو شارژه سه ساعته که از تو سایت نگاه میکنم پر شد شارژر رو جدا میکنم، ممکنه باطریش خراب شده باشه؟ در انواع ردیاب خودرو مگنتی و شارژی با توجه به اینکه شارژ این ردیابها از طریق باطری تامین میشود، به دلیل آهنرباهای قدرتمندی که دارند میتوان آنها را در هر نقطه از خودرو نصب و مخفی کرد؛ در این حالت ردیاب خودرو کاملا به عنوان یک ردیاب مخفی نصب شده و جهت مکانیابی خودرو مورد استفاده قرار میگیرد. 1) یک سیم کارت با امکانات GPRS داخل ردیاب (خودرو - موتورسیکلت-لوازم برقی)قرار دهید.


از طرفی ردیاب­های مغناطیسی و بدون نیاز به نصب برای افرادی کاربرد دارد که برای مثال مالک یک ناوگان باربری یا خدماتی هستند. در هنگام خرید ردیابی را انتخاب کنید که باتری آن شارژدهی و ظرفیت بالایی دارد تا مدام نیاز به شارژ کردن آن پیدا نکنید. در این گزارش با کارشناسان ما در مجموعه ردیاب جی پی اس وایزر همراه باشید تا شما عزیزان را با انتخاب ردیاب بر اساس نوع خودرو و فاکتورهایی که به هنگام خرید جی پی اس مهم هستند، بیشتر آشنا کنیم. تنها لازمه استفاده از این جی پی اس همراه کوچک و مسیریاب فردی نصب یک سیمکارت درون دستگاه است و در صورت کامل بودن شارژ باتری، امکان استفاده از جی پی اس برای مدتزمانی 3 تا 10 روز در اختیار شما قرار میگیرد. دسته بعدی ردیاب های مخصوص خودرو هستند که با توجه به افزایش آمار دزدیده شدن ماشین ها، این روز ها مورد استقبال قرار گرفته اند. ردیابی لحظهای خودرو این امکان را برای صاحب خودرو فراهم میکند تا در صورتی که ماشین او به سرقت رفت، بتواند آن را بهراحتی بیابد. معمولا تمامی ردیابهای حرفهای موجود در بازار دارای پروتکل برنامه نویسی شدهای هستند که با استفاده از آن برای اپلیکیشن ردیابی و سامانه های ردیابی ارسال داده را انجام میدهند، در زمان خرید ردیاب باید دقت داشته باشید که اپلیکیشن ردیابی شما از این پروتکل پشتیبانی کند و بتواند با استفاده از آن ارسال داده را انجام دهد.


این دستگاه در هنگام سرقت خودرو بسیار میتواند مفید واقع شود. میزان دقت ردیاب: این معیار یکی از مهمترین مواردی است که باید در هنگام خرید ردیاب به آن توجه شود. یکی از مزایای استفاده از این پورت این است که مکان این پورت به راحتی برای راننده قابل مشاهده نیست. یکی از معمولترین روشهایی که برای مقابله با سرقت خودرو در نظر گرفته میشود، دزدگیر است. یکی از این مشاغل، مدیریت ناوگان است. نقشه های زنده ، هشدارهای مکان و غیره همه در این برنامه قابل دسترسی هستند. این سیستم شامل شبکهای از ماهوارههاست که به دور زمین میچرخند و اطلاعات لازم را به دستگاههایی روی زمین میفرستند که میتوانند به تعیین مکان دقیق یک شی یا یک شخص کمک کنند. این ردیابها بهخصوص برای خودروها قدیمی که درگاه OBDII ندارند، قابل استفاده است. کافی است با توجه به نیازتان، ردیابی با امکانات مناسب انتخاب کنید. قیمت ردیاب خودرو به عوامل متعددی بستگی دارد و موردی که بیش از هرچیز در قیمت ردیاب ماشین (قیمت gps ماشین) تاثیر دارد نوع جی پی اس خودرو است که نحوه ی اتصال آن چگونه است و امکاناتی که این ردیاب خودرو به ما میدهد چیست ؟


این نوع ردیابها با توجه به ظرفیت ذخیرهسازی معمولاً اطلاعات را بین 7 تا 60 روز ذخیره میکنند. این نوع ردیاب، بدون نیاز به اینترنت کار میکند و نحوه کار آن به این صورت است که اطلاعات را بهطور کامل در حافظه داخلی خود ذخیره میکند و بعد از آن که دسترسی به سرور فراهم شد، اطلاعات ذخیره شده توسط ردیاب، از طریق Wi-Fi یا شبکه مخابراتی سلولی به سرور منتقل میشود. این ردیاب با اتصال به درگاه فندک خودرو فعال میشود و کاربری بسیار سادهای دارد. نوع خودرو و کاربری آن: اولین و مهمترین فاکتور در انتخاب ردیاب، در نظر گرفتن نوع خودرو، یعنی سبک بودن یا سنگین بودن خودرو است. مدیر ناوگان با بررسی موقعیت لحظهای خودرو و همچنین سرعت و مسیر حرکت از طبیعی بودن شرایط اطمینان حاصل میکند. مثلاً داشتن امکان شنود یا مجهز بودن به دکمه SOS برای برخی از افراد ضروری تلقی میشود و برای برخی اهمیت ندارد.

+ تعداد بازدید : 3411 |
نوشته شده توسط نویسنده ایران مگ در سه شنبه 22 شهريور 1401 و ساعت 11:50
ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ
بستن تبلیغات [X]