شرکت سام سرویس دارای بخشی برای ارتباط با مشتریان است. این بخش از شرکت سام سرویس در جهت مشتری مداری راه اندازی کرده است. این مرکز خدمت محور به دلیل وجود ارتباطی دوسویه بین مشتریان و سام سرویس ایجاد شده است.

کارشناسان حرفه ای شرکت سام سرویس که همواره در دوره های آموزشی شیوه های نوین ارتباطی را آموزش می بینند در 24 ساعت شبانه روز آماده ی خدمت رسانی به مشتریان عزیز هستند. هدف والایی که سام سرویس در این مرکز تماس دنبال می کند همان اطلاع رسانی همه جانبه به مشتریان و پیگیری مشکلات آن ها در تمام ساعات شبانه روز است. سام سرویس از هیچ کوششی برای برطرف کردن نیاز های نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ و مشتریان سامسونگ دریغ نمی کند. پشتیبانی همیشگی در نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ غرب تهران و نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ در سراسر ایران همواره آماده ی خدمت رسانی به مشتریانی هستند که از خدمات پس از فروش شرکت سام سرویس استفاده می کنند.

مرکز تماس سام سرویس پاسخگو به مشتریانی است که به صورت غیر حضوری و تلفنی با شرکت سام سرویس تماس می گیرند. با جمع بندی تعداد زیادی از تماس هایی که مشتریان با مرکز تماس سام سرویس، موارد کلی که باعث تماس مشتریان با مرکز مشود را به صورت زیر دسته بندی شده است:

1- درخواست کسب اطلاعات فنی

2-درخواست نصب دستگاه

3-در خواست تعمیر دستگاه

4- اعلام شکایت مشتری از نحوه ی عملکرد و برخورد نمایند های سام سرویس

5- اطلاع از نحوه قرعه کشی محصولات سامسونگ و آگاهی از نتایج آن و درخواست اعلام مرجعی جهت پاسخگویی در این حوزه

6- درخواست اطلاعاتی درباره ی نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ، مراکز فروش محصولات و نمایندگی های مجاز(خرید)

7- در خواست اطلاعات جانبی درباره ی محصولات

8-پیگیری پرونده های تشکیل شده بابت شکایت از نمایندگی ها یا نقص های محصولات

9- درخواست خرید لوازم جانبی وتزیینی برای محصولات از پیش خریداری شده از سام سرویس

10- اطلاعات مربوط به برگزاری جشنواره ها،عیدانه، انواع تخفیف و کمپین ها)ارائه تخفیف های خاص و خدمات ویژه برای برخی محصولات و یا در شرایطی خاص که برای مثال می توان کمپین کولر جهت زلزله زدگان بوشهررا نام برد.)

روش های ارتباط مشتری

این مرکز تماس نه تنها به نیاز های مشتریان پاسخ گو خواهد بود بلکه اطلاعات و خدمات مورد نیاز نماینده ها و همکاران سام سرویس را هم در اختیار آن ها قرار خواهد داد. از آن جا که این مرکز تماس به راحتی و تنها با یک تماس قابل دسترسی است محدودیت مانی ندارد و از آن جا که به شکل 24 ساعته پاسخ گوی نیاز مشتریان است، محدودیت های زمانی را نیز بی معنا کرده است.

علاوه بر تماس تلفنی، مشتریان عزیز می توانند از طریق اینترنت و پیام کوتاه نیز اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنند و یا امور مورد نیاز خود را پیگیری نمایند.

لیست نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ:

https://dmfx.ir/mag/2616

+ تعداد بازدید : 65 |
نوشته شده توسط نویسنده ایران مگ در شنبه 12 تير 1400 و ساعت 16:51
ساخت وبلاگ جدید رایگان خرید بک لینک از همه بلاگ
بستن تبلیغات [X]