درآمد قطعات یدکی در ایران چقدر است؟ سوالی که ممکن است بارها از خود بپرسید و شاید فکر کنید که من می توانم شغل خوبی در این زمینه داشته باشم.


اگر شما هم به این زمینه کاری علاقه دارید، در این مقاله می خواهیم به زبانی بسیار ساده از درآمد این شغل در ایران به شما بگوییم که می تواند آموزنده باشد تا شروع به کار در این زمینه کنید. پس اگر می خواهید در این زمینه فعالیت کنید با فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی ایسوزو ما همراه باشید.

درآمد قطعات یدکی در ایران چقدر است؟

برای اینکه بفهمیم فروشندگان قطعات خودرو چقدر درآمد دارند، به سراغ افرادی می رویم که سال هاست در این زمینه فعالیت می کنند و سوالاتی را در این زمینه از آنها می پرسیم.

برای این بررسی به یک فروشگاه لوازم الکترونیکی در غرب تهران در شهر اکباتان رفتیم. با ما بمان….

درآمد قطعات یدکی به عوامل زیر بستگی دارد:

1- عدم حضور رقبا یا عدم حضور همکاران در محل کار شما

2 - سرویس مشتری بونا

3- مجاورت مکانیک و انسداد کارهای برق و الکترونیک

4- دوست یابی و همچنین معامله با مکانیک های محلی.

5- سرمایه زیاد برای خرید قطعات زیاد برای همه برندهای خودرو

6 - سود کم، فروش بالا

7-بنر و لوگوی مناسب فروشگاه

این هفت مورد تاثیر زیادی بر درآمد شما خواهند داشت، اما مهمترین چیز این است که چند سال در یک مکان کار کرده اید که یکی از مهمترین جنبه های شغل شماست.

درآمد لوازم یدکی در ایران حدود 15 تا 50 میلیون دلار در ماه است و این درآمدی است که اکثر لوازم یدکی در ماه به دست می آورند.

بله درآمد بیشتر است اما ما بیشترین درآمد را برای فروشندگان به ثبت رسانده ایم که درآمدی است که قبل از سمت قیمت به صاحب فروشگاه واگذار می شود.

بنابراین، برای شروع، ایده خوبی است که به این موارد فکر کنید و همه موانع را بررسی کنید.

برای شروع این کار به چه میزان سرمایه نیاز داریم؟

حداقل سرمایه برای شروع کار حدود 300 میلیون تومان است که البته در این مورد ارزش رهن فروشگاه و این سرمایه برای امسال و سال آینده در نظر گرفته نمی شود.

اما باید از همه برندهای معروف لوازم جانبی بخرید و این مزیت بسیار خوبی است. بیایید با هم ببینیم آیا این قطعه ارزشش را دارد یا خیر.

ببینید هر ساله جوانان زیادی گواهینامه رانندگی می گیرند و بعد از گرفتن گواهینامه نیاز به ماشین دارند و خودروسازان سالیانه خودروهای زیادی را می فروشند، بنابراین نیاز زیادی به مکانیک و فروشنده قطعات در جامعه احساس می شود.

برای شروع باید بیشتر موارد ذکر شده در پاراگراف قبل (مورد 7) را بررسی کنید و همچنین بدانید که خودروهای زیادی در ایران وجود دارد، بنابراین کار شما همیشه و همیشه مورد نیاز است.

باید بخریم؟

اگر فروشگاه لوازم یدکی اینفویدک داشته باشید درآمد شما بسیار بالا خواهد بود. در این صورت می توانید فروش را افزایش دهید، اما اگر می خواهید موبایل باشید، باید سبک کاری خود را به صورت آنلاین توسعه دهید تا مشتریان بتوانند قطعات را خریداری کنند. درآمد

در کل بله اگر فروشگاه داشته باشید بهتر است. اما حتی فکر نکنید که یک وب سایت برای کسب و کار خود دارید تا درآمد آنلاین خود را افزایش دهید.

راز درآمد بالا در این زمینه چیست؟

درآمد اضافی بسیار زیاد است البته اگر موارد ذکر شده در پاراگراف بالا را متوجه شده باشید. اما ممکن است بپرسید، آیا این بدان معناست که فقط این فروشندگان مکمل از این راه درآمد کسب می کنند؟

خیر، فروشندگان لوازم خانگی درآمد زیادی دارند یا بیشتر، شاخه های درآمد زیادی دارند و یکی از اصلی ترین آنها این است که خودشان مکانیک هستند و مشکلات مشتری مانند تعویض بشقاب و روغن و ... را خودشان حل می کنند.

برخی از افراد ابزار مستعمل و آسیب دیده را می خرند و تعمیر می کنند و با قیمت بالاتری می فروشند. بله، اگر واقعاً می خواهید درآمد خوبی کسب کنید، هیچ مشتری نباید بدون غیبت به فروشگاه دیگری برود و خرید کند. بنابراین، شما نیز باید در این شرایط کارهای خوبی انجام دهید.

+ تعداد بازدید : 1535 |
نوشته شده توسط نویسنده ایران مگ در چهارشنبه 12 مهر 1402 و ساعت 21:17
ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ اقساط اپل
بستن تبلیغات [X]