چند هفته‌ای است که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا روز به روز درحال افزایش است و تعداد فوتی‌ها به بیش از ۴۰۰ تن در کشور رسیده، همین امر موجب شد که صدای تعطیلی شهر تهران به مدت دو هفته از زبان مدیران شهری شنیده شود.

مدیرانی که وظیفه رسیدگی به وضعیت شهر تهران را برعهده داشتند هر کدام در نقل قول‌هایی جداگانه از ضرورت تعطیلی شهر تهران صحبت کردند؛ اولین نفر زالی رئیس ستاد مقابله با کرونا شهر تهران بود که از الزام تعطیلی شهر تهران به منظور قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا صحبت کرد.

زالی با بیان اینکه در حال حاضر در پیک سوم بیماری کرونا هستیم، اظهار کرد: در این پیک برخلاف دو پیک قبلی با سرعت بیشتری به اوج بیماری رسیدیم که این موضوع نشان می‌دهد شتا‌ب گرفتا‌ری بیماری در تهران افزایش داشته حجم مراجعات تهران به بخش‌های بیمارستانی افزایش یافته و برای کنترل اپیدمی و بازیابی توان و رمق تیم بهداشت و درمان پیشنهاد ما دو تا سه هفته تعطیلی در تهران به غیر از مشاغل امدادی و حیاتی و مشاغلی مانند توزیع مواد غذایی است.

به دنبال اظهار نظر زالی درباره تعطیلی شهر تهران محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران هم در چند نوبت بر تعطیلی دو هفته‌ای شهر تهران به منظور قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.

+ تعداد بازدید : 61 |
نوشته شده توسط نویسنده ایران مگ در 1399/8/20 و ساعت 19:00
ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ اقساط اپل
بستن تبلیغات [X]